پیگیری 100 پیامک از طریق سامانه «معبر» برای رفع موانع در سطح کشور

ابراهیم کاظمی مومن سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری و رفاهی خبرگزاری فارس گفت: سامانه پیامکی «معبر» ویژه رفع مشکلات مناسب سازی معابر و اماکن شهروندان در جهت تسهیل و دسترسی معلولین و جانبازان، سالمندان و افراد خاص جامعه در سطح شهرهای کشور با شماره پیامکی 3000012322 است که از اول دیماه سال گذشته تاکنون فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون قریب به 2500 پیامک ارسال شده از طرف شهروندان صورت گرفته که تعداد 100 پیامک مرتبط با حوزه مناسب سازی گزارش شده است.

وی ادامه داد: طبق نواقص ارسال شده در خصوص مناسب سازی از طریق سامانه پیامکی معبر مورد پیگیری در سطح کشور صورت گرفته و تا کنون به غیر از فعالیت و بازرسی های صورت گرفته دبیرخانه مناسب سازی کشور، گزارشهای ارسالی مرتبط با حوزه مناسب سازی جهت رفع مشکلات از سوی شهروندان مورد پیگیری و رفع آن انجام شده است.

کاظمی گفت: از شهروندان تقاضا می شود جهت همکاری و رفع موانع سطح شهری و کشوری، دستگاههای دولتی، اماکن و معابر و … از طریق سامانه 3000012322 مراتب مشکلات خود در خصوص مناسب سازی معابر را به دبیرخانه منعکس تا پیگیری لازم صورت گیرد.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور افزود: البته این سامانه صرفاً به موضوع مناسب سازی اختصاص دارد و در خصوص پیگیری سایر موارد غیر مرتبط اقدامی برای حل مشکلات صورت نمی پذیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *